Sıkça Sorulan Sorular
Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
Hata : Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
Nedeni : Web servisten çağrılan fatura aktarımında anlık erişim hatası olduğunda bu uyarı gelebiliyor.
Çözüm : Bu hata alındığında aktarım işlemini önce programı yeniden başlatıp ardından aktarımı kısa tarih aralığı seçilerek yeniden yapılır.
Web servis bağlantı zaman aşımı hatası
Hata : Web servis bağlantı zaman aşımı hatası.
Nedeni : Web servis bağlantı zaman aşımı süresine geldiğinde bu uyarı çıkar
Çözüm : Bu hata alındığında aktarım işlemini önce programı yeniden başlatıp ardından aktarımı kısa tarih aralığı seçilerek yeniden yapılır.
Bu satır silinsin mi uyarısı
Hata : Bu satır silinsin mi uyarısı
Nedeni : Sistemden gelen faturanın değeri 0 (Sıfır) geldiğinde bu uyarı gelir
Çözüm : Bu hata alındığında " Bu satır silinsin mi? " uyarı pencesinde Evet butonuna tıklandığında fatura listesi penceresine bu fatura gelmeden silinmiş olur. Faturayı listede görmek için Hayır butonuna tıklayıp görüntüleyebiliriz. Ardından faturayı listeden çıkarmak için aşağıdaki gösterildiği gibi faturayı listeden çıkarabiliriz.
Sağlanan URL düzeni 'https' geçersiz beklenen: 'http'
Hata : Sağlanan URL düzeni 'https' geçersiz beklenen: 'http'
Nedeni : Web servis adres yolunda http yerine https kullanıldığında bu uyarıyı verir.
Çözüm : Bu hata alındığında web servis için tanımlanan web servis yolunu kontrol etmelisiniz yada destek ekibimizle irtibata geçmelisiniz.
Yetkisiz kullanıcı! Kullanıcı GIB etiketleri aktif değil.
Hata : Yetkisiz kullanıcı! Kullanıcı GIB etiketleri aktif değil.
Nedeni : Kullanıcı etiket tanımında e-Fatura ve e-Arşiv Fatura etiketleri seçili olmadığında bu uyarıyı alır.
Çözüm : Bu hata alındığında ilgili e-fatura e-arşiv özel entegratör portalına giriş yapılır. Etiket tanımları kontrol edilerek aktif hale getirilir.
[EF0003] Oturum açma işlemi başarısız. "Şifremi Unuttum" butonuna basarak işleminize devam edebilir ya da firma yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.
Hata : [EF0003] Oturum açma işlemi başarısız. "Şifremi Unuttum" butonuna basarak işleminize devam edebilir ya da firma yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.
Nedeni : Web servis şifresi hatalı olduğunda bu uyarı alınır.
Çözüm : Bu hata alındığında aktarım için kullanacağınız özel entegratör Web Servis yada Portal şifresi değişikliğini yapan mükelefinizden temin ediniz. Ardından E-Fatura Çevirici > Özel Entegratör Firmanız > Hangi mükellef ise kayıt üzerine çift tıklayıp şifre alanını güncelleyip Kaydet butonuna tıklayınız.
Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.
Hata : Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.
Nedeni : Lisans tablosuna mükellefin vergi numarası yada tc kimlik numarası tanımlı olmadığında bu uyarıyı alır.
Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama ekranında TC / Vergi No alanına girilen TC kimlik numarası ya da Vergi numarasını destek ekibimize iletebilirsiniz.
Bunun için [email protected] veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 - 0362 333 35 11 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.
ServisAyar.xml dosyası bulunamadı
Hata : ServisAyar.xml dosyası bulunamadı
Nedeni : Servis Ayar dosyası olmadığında bu uyarıyı verir
Çözüm : Bu hata alındığında destek ekibimize iletebilirsiniz.
Bunun için [email protected] veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.
Karşı taraf hata dönderdi
Hata : Karşı taraf hata dönderdi
Nedeni : Xml dosyasında sorunlu bir karakter olduğunda bu hata gelebilir.
Çözüm : Bu hata alındığında öncelikle kısa tarihlere seçilerek aktarım yapmaya çalışılır hata devam ederse destek ekibimize iletebilirsiniz.
[email protected] veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.