Skip to main content
Mikrokom GmsNet

Sıkça Sorulan Sorular

Kök öğesi eksik

Kök öğesi eksik

Hata     : Kök öğesi eksik

Nedeni : Sistemden gelen faturaların belirli bir tarih aralığında ard arda fatura olmamasından kaynaklanan uyarıdır. Örneğin 01.01.2023 de faturası var 08.01.2023 e kadar faturası yok.

Çözüm : Bu hata alındığında ilgili ecza deposunun web portalından fatura listesi kontrol edilir. Ardından program yeniden başlatılıp aktarım tarih aralığı 01.01.2023 - 10.01.2023, 11.01.2023 - 20.01.2023, 21.01.2023 - 31.01.2023 şeklinde 10 ar günlük yada 5 er günlük olacak şekilde aktarım yapılır.

Not: Program versiyonu en az 4.3.0.0 olmalıdır, eski versiyonlarda da bu hata alınabilir.


Detay


Uzak sunucuya bağlanamıyor.

Uzak sunucuya bağlanamıyor.

Hata     : Uzak sunucuya bağlanamıyor.

Nedeni : Erişim hatasına göre bu uyarı gelebilir. Web servis yolu değişmiş / kapanmış ya da güncelleme yapılıyor olabilir.

Çözüm : Bu hata alındığında destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.


Detay


Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.

Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.

Hata     : Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.

Nedeni : Lisans tablosuna mükellefin vergi numarası yada tc kimlik numarası tanımlı olmadığında bu uyarıyı alır. 

Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama ekranında TC / Vergi No alanına girilen TC kimlik numarası ya da Vergi numarasını destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.


Detay


Faturalar getirilirken aşağıdaki hata oluştu

Faturalar getirilirken aşağıdaki hata oluştu

Hata     : Faturalar getirilirken aşağıdaki hata oluştu

Nedeni : Ecza deposu kayıtlarında fatura aralığı farklı olduğu durumlarda gelen bilgilendirme

Çözüm : Bu hata öncelikle eksik gelen fatura olup olmadığı fatura listesinden ve ecza deposu portalındaki fatura listesinden kontrol edilir hata bulunamazsa destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.


Detay


Sunucu isteği işleyemedi. 0 konumda satır yok

Sunucu isteği işleyemedi. 0 konumda satır yok

Hata     : Sunucu isteği işleyemedi. 0 konumda satır yok

Nedeni :  Ecza deposu üzerinde anlık erişim hatası yada xml servisinde güncelleme

Çözüm : Bu hata alındığında ecza deposuna ait web depo portalına girmeye çalışın, eğer portal açılıyor her şey normal gözüküyor ve bu hata devam ediyorsa destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.


Detay


Detaylı hesaplamanın sonucu ile detaysız hesaplama sonucu arasındaki fark var. Satırları kontrol ediniz.

Detaylı hesaplamanın sonucu ile detaysız hesaplama sonucu arasındaki fark var. Satırları kontrol ediniz.

 Hata     : Detaylı hesaplamanın sonucu ile detaysız hesaplama sonucu arasındaki fark var. Satırları kontrol ediniz.

Nedeni : Eczanelerden detaylı fatura çektiğinde bu uyarı gelebilir.

Çözüm : Bu hata ecza depolarındaki ürün bazlı fiyat ve iskonto hesaplamalarına göre kuruş farklılıkları olabilir. Tutarlar daha yüksek farklar şeklinde geliyorsa mutlaka ecza deposu web portalındaki faturalara göre kıyaslanmalıdır.


Detay


Uzak sunucuya bağlanamıyor. Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermedi

Uzak sunucuya bağlanamıyor. Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermedi

Hata     : Uzak sunucuya bağlanamıyor. Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermedi

Nedeni : Erişim hatasına göre bu uyarı gelebilir. Web servis yolu değişmiş / kapanmış ya da güncelleme yapılıyor olabilir.

Çözüm : Bu hata alındığında destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.


Detay


Aktarma bağlantısından veriler okunamadı. Bağlantı kapatıldı. Temel alınan bağlantı kapatıldı. Alma işleminde beklenmeyen hata oluştu.

Aktarma bağlantısından veriler okunamadı. Bağlantı kapatıldı. Temel alınan bağlantı kapatıldı. Alma işleminde beklenmeyen hata oluştu.

Hata     : Aktarma bağlantısından veriler okunamadı. Bağlantı kapatıldı. Temel alınan bağlantı kapatıldı. Alma işleminde beklenmeyen hata oluştu.

Nedeni :  İskoop – Gek- Bek entegrasyon şifre mükellef tarafından ya da güvenlik nedeni ile güncellenmiş de olabilir.

Çözüm : Bu hata alındığında aşağıdaki eğitim videosu yada detaylı görsel sayfamızdan adımları takip ederek entegrasyon şifresini yenileyip tanımlama pencesi alanında güncelleyip kaydet yapabilirsiniz.


Detay


Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Sancak Ecza Deposu

Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Sancak Ecza Deposu

Hata     : Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Sancak Ecza Deposu

Nedeni : Sancak Ecza Deposu için 868 ile başlayan kod tanımlanmadığında bu uyarı gelebilir.

Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama penceresindeki kullanıcı adı kısmına 868 ile başlayan mükellefinize ait GLN numarasını girmelisiniz. Bu tanımlamayı yapmanıza rağmen yine aynı hata devam ederse Fatura aktarımı için ecza deposu ile göörüşüp fatura aktarımı işaretini onaylatmalısınız.


Detay


Belirtilen kriterlere uygun fatura bulunamadı

Belirtilen kriterlere uygun fatura bulunamadı

Hata     : Belirtilen kriterlere uygun fatura bulunamadı

Nedeni : Seçilen tarihe ait fatura bulunamadığını gösteriyor.

Çözüm : Bu hata alındığında ecza deposuna ait web portala giriş yapılır. Aktarım yapılacak tarih aralığında fatura olup olmadığı kontrol edilir. Eğer fatura ve programda hata devam ediyorsa destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.


Detay


Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Alliance Healthcare Ecza Deposu

Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Alliance Healthcare Ecza Deposu

Hata     : Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Alliance Healthcare Ecza Deposu

Nedeni : Alliance Healthcare Ecza Deposu için eczane kodu 4 yada 5 haneli bir kod olması gerekiyor.

Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama penceresindeki eczane kodu kısmında 7 haneli eczane kodu girilmiş ile onu mükellefinizi arayıp 4-5 haneli yeni eczane kodunu, kullanıcı adını ve şifresini istemelisiniz. Ardından tanımlama penceresinden bu alanları güncelleyip kaydet butonuna tıklayınız.


Detay


Kullanıcı adı yada şifre yanlış

Hata     : Kullanıcı adı yada şifre yanlış

Nedeni :  Kullanıcı adı yada şifre hatası bilgilendirmesi

Çözüm : Bu hata alındığında aktarım için kullanacağınız ecza deposuna ait şifresi değişikliğini yapan mükelefinizden temin ediniz. Ardından Eczane Çevirici > Ecza Deposu Firmanız > Hangi mükellef ise kayıt üzerine çift tıklayıp şifre alanını güncelleyip Kaydet butonuna tıklayınız.


Detay


İskoop - Bursa Koop - Güney Ecza Koop Fatura Aktarım Problemi Hk.

İskoop - Bursa Koop - Güney Ecza Koop Fatura Aktarım Problemi Hk.

Hata Açıklaması : 

Aktarma bağlantısından veriler okunamadı: Bağlantı kapatıldı.
Temel alınan bağlantı kapatıldı: Alma işleminde beklenmeyen hata oluştu.


Detay


İstanbul Ecza Koop. Aktarımı - Offline

İstanbul Ecza Koop. Aktarımı - Offline

 Not: Bursa, Güney ve İstanbul Ecza Koop. Aktarımı Offline benzerdir.

 


Detay